Beyond Contact kritika: Harmatos típusú találkozások

Vannak műfajok, amelyek olyan szinten telítve vannak, hogy szinte lehetetlen küldetés friss tartalommal előrukkolni. A Battle Royale-játékokban például messze könnyebb ujjat, mint újat mutatni, de a nyílt világú túlélőcímekből is kezdenek elfogyni a kiaknázható ötletek. Az évek során megfordultunk már nyílt vízen hánykolódó tutajon, felderíthettünk idegen planétákat, dínók hátán lovagolhattunk, bejárhattuk a jeges tengerfenék bugyrait, […]

Elolvasom

Grounded kritika: Na itt a kert!

Az Obsidian Entertaiment az elmúlt évtizedekben egyikévé vált azoknak a fejlesztőcsapatoknak, akik elsőként az ember eszébe jutnak, ha minőségi szerepjátékokról van szó. Nem feltétlenül övék a legjobb rajtok díja, elég csak a KOTOR II: The Sith Lords vagy a Fallout: New Vegas megjelenésére gondolni, de tartalom szempontjából sorra gyártották a minimum tisztességes RPG-ket, ezidáig a […]

Elolvasom

Ez meg mi a jó élet? – The Good Life Kritika

Bárhogy is nézzük, Hidetaka „Swery” Suehiro egy mágus. A kultikus tiszteletnek örvendő japán rendező ugyanis bizonyította, hogy képes objektívan rettenetes alkotással is hatalmas sikert elérni, és nem csak egy lelkes keménymagnál, de a kritikusoknál is. A 2010-es Deadly Premonition szinte minden szemszögből egy gyenge lábakon álló játék, amelyet alig tart össze a bináris habarcs, sokan […]

Elolvasom

The Riftbreaker kritika: Vánszorgó űr

Nincs is annál jobb, mint elutazni egy felfedezetlen területre, kisajátítani az erőforrásokat, és a technológiai felsőbbrendűségünket kihasználva kiirtani a helyi lakókat és élővilágot. De ennyit Amerika felfedezéséről, ezúttal a Röpcetli meglepően pontatlan, de annál gyorsabb szikéje alatt a The Riftbreaker a soros, ahol feladatunk, hogy elutazzunk egy felfedezetlen területre, kisajátítsuk az erőforrásokat, és technológiai felsőbbrendűségünket […]

Elolvasom