MindsEye kritika: Szemet szemét
Bár a MindsEye nem annyira szörnyű, mint amekkora híre van, azért elég rossz ahhoz, hogy ne legyen érdemes időt szánni rá.
ElolvasomBár a MindsEye nem annyira szörnyű, mint amekkora híre van, azért elég rossz ahhoz, hogy ne legyen érdemes időt szánni rá.
ElolvasomHiába van minden korábbinál nagyobb választékunk, a videojátékos piacot rendre leuralja egy-egy nagyobb cím, különösen a multiplayer játékok között. Ennek az oka rendkívül prózai. Amíg egy sztori-orientált alkotás véget ér (igaz, ezen rendszeresen meglepődnek a Steam Charts-ra tapadó újságírók), addig egy többjátékos cím papíron végtelen ideig elszórakoztathat. És akik életvitelszerűen játszanak live service-termékekkel, azoknak jó […]
ElolvasomAz XDefiant a várakozásaimmal ellentétben egy kifejezetten korrekt multiplayer lövölde lett, de azért még van rajta mit csiszolni.
ElolvasomAkármennyire is szeretjük a kiváló játékokat itt a szerkesztőségben, bizony a közepes alkotásoknak is megvan a maguk helye. Például ebben az IndieMixben.
ElolvasomMárciusi első indie propaganda-rovatunkban ismét három címet nyálazunk át a retro Hexen-klóntól egészen a cuki oktatójátékig.
ElolvasomA WRATH: Aeon of Ruin nem tudja, de nem is akarja újra feltalálni a spanyolviaszt, de legalább amit már feltaláltak, azt hitelesen prezentálja.
ElolvasomEz egy hangulatos, meglepően mély kooperatív kaland, amelynek érdemes ismerősökkel nekiállni a teljes élmény kedvéért. A félelmem, hogy idővel ellaposodhat az élmény, és kicsit megszottyad a benne lévő tartalom, még nem múlt el. Ez csak idővel derül ki, de az biztos, hogy időről időre szívesen fogok visszatérni terjeszteni a demokráciát a galaxisban.
ElolvasomNem fogok köntörfalazni, a CRUX nem egy jó játék. Gagyi, sokszor egymással hadban álló látványelemek, repetitív játékmenet és sablonos roguelike elemek ízetlen koktélja. De néha, ha elég erősen próbálkozol, akkor egy közepesen szórakoztató aréna lövöldére kezd el hasonlítani, mielőtt pár percen belül ismét beállna az unalom.
ElolvasomItt az IndieMix kicsavart, szadista testvére, ahol olyan játékokat szedünk össze, amik azt sem érdemlik meg, hogy külön cikkben tapossak rájuk
ElolvasomNem minden arany, ami fénylik. Ugyanígy nem minden ócskavas, amitől az első fél óra után a falhoz akarom csapkodni a kontrollert. Gyanítom, hogy a Laika nagyon sok embert be fog rántani igényes vizuális dizájnjával, és poszt-apokaliptikus western atmoszférájával. Eszem ágában sincs bárkit explicit lebeszélni erről a játékról. Ugyanis ez egy kiváló és nagyon egyedi értelmezése […]
Elolvasom