Armored Core 6 kritika – Kubikolás a Rubiconon

Imádtam a FromSoftware souls-időszakát. Minden egyes játékukat zabáltam ebben a zsánerben. Igen, még a sokat ekézett Dark Souls 2-nek is megvan a különbejáratú sarka a szívemben. De miután tavaly az Elden Ringben ellovagoltam Rannival a csillagokba, elfogott egy furcsa, és kicsit kényelmetlen érzés. Akkor éppen az adrenalinköd és a katarzis miatt nem nagyon tudtam megfogni, […]

Elolvasom

Blasphemous 2 kritika – Isten megbocsát, én nem

A 2019-es Blasphemous úgy vonult be a videojátékos történelembe, mint minden idők egyik legjobb metroidvaniája. Olyan remekművek mellett trónol az indie-pantheonban, mint a Hollow Knight, a Dead Cells, vagy a Guacamelee. Lenyűgözően igényes pixelgrafikájával és kellemesen nehéz játékmenetével igazodási pont lett a 2D-s soulslike-ok között. De az 2019 volt, amikor ki lehetett szitálni pár aranyrögöt […]

Elolvasom

Scars Above kritika: Tűz, víz, űrrepülő

Ismét egy AA, vagy ha úgy tetszik, B-kategóriás játék kerül terítékre a Wanted: Dead után. Utóbbiról írt cikkem után joggal lehetne feltételezni, hogy élből elítélem a kisebb költségvetésű, sallangmentes, vagy a 2000-es évek játékdesign-filozófiáját követő címeket, de ez nem így van. Ha egy alkotás tisztában van a saját korlátaival, vállaltan B-kategóriás, és valóban szórakoztató, akkor […]

Elolvasom

Star Wars Jedi: Fallen Order kritika: A Jedi visszatér (Archívum)

A Respawn nem kisebb feladatot vállalt, mint hogy újra visszahozza a Star Wars-játékok becsületét. Ehhez pedig nem kisebb sorozatokhoz nyúlt vissza, mint a Dark Souls, vagy a Metroid. A végeredmény pedig olyasmi lett, amire már hosszú ideje vártunk. A cikk eredetileg a leet.hu-n jelent meg 2019 novemberében. Az utóbbi években a különböző fejlesztőcsapatok és kiadók […]

Elolvasom